Produkter för crm platform försäljare (1)

Programvara - Intranet - HR Självbetjäning - HR Intranet - Anställd Självbetjäning

Programvara - Intranet - HR Självbetjäning - HR Intranet - Anställd Självbetjäning

INTRANET RH: Involvera dina anställda i hanteringen av deras information Fördelarna: - Funktioner tillgängliga från en självbetjäningsstation - Decentralisering av vissa HR-uppgifter - Involvering av anställda och chefer Decentraliseringen av funktionerna för tidshantering och personalresurser gör det nödvändigt att implementera Kelio Intranet för både anställda och chefer. Dessa funktioner är tillgängliga från en arbetsstation, en konsultationsstation, en smartphone eller en surfplatta. Personligt utrymme: arbetsytan dedikerad till personalen Från Kelio Intranet RH kan anställda: - Stämpla i realtid: närvaro, uppdrag, paus, från sin webbläsare på en virtuell stämpelklocka. - Göra sina frånvarobegärningar och semesteransökningar: med varning/blockering vid bristande efterlevnad av organisationsregler (exempel: göra en frånvarobegäran om frånvarosaldot är otillräckligt). - Konsultera sina personliga resultat.